ــــســــــــــــــــــــلامــــــــ

منوی دسته ای
دوستان
موضوع: <-PostCategory->

خب جا داره اینجا یه تشکر ویژه کنم از همتون که خیلی به من لطف داشتید و در این مدت که نبودم حتی یه کامنتم واسم نزاشتید   ولی با تمام اینا همتون واسم عزیزید و همتونم دوست می دارم 

 

همونطور که اطلاع دادم بهتون من یه وبلاگ دگ ام درست کردم این مدتم که نبودم پیشه اون یکی همسر...نه چیز اهااا

پیش اون یکی وبلاگ بودم و واسش مطلب میذاشتم. 

ولی خب بدلیل اینکه امسال درسا فشرده شده مجبورم کمتر بیام ولی سعی میکنم مفید بیام و از وقت خوب استفاده

کنم.

 

خب بهتره اولین مطلبو بعد یه مدت (1ماه الی 2ماه) بزارم البته با این امید میزارم که هروقت میام اینجا نظر جدید

ببینم 

 

بدرود فعلا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نویسنده : TH-STAR
چهار شنبه 9 آذر 1398برچسب:مطلب جدید,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 178405
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

TH-STAR ٍ Ho3inangel@yahoo.comܨ
ایمیل : sj_mh9@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات